۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۰

در شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي صورت گرفت؛

بررسي طرح‌هاي عمراني و مجموعه‌هاي ورزشي با حضور وزير ورزش و جوانان

بررسي طرح‌هاي عمراني و مجموعه‌هاي ورزشي با حضور وزير ورزش و جوانان

وزير ورزش و جوانان ضمن حضور در شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي، نشستي را با مسئولان این شرکت برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي، در این جلسه که عصر امروز دوشنبه در محل دفتر مديرعامل شركت برگزار شد، مدبر ضمن قدردانی از توجه گودرزي به این شركت، خواستار مساعدت و توجه وِیژه مقام عالي وزارت به پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام ورزش كشور شد.

بررسي وضعيت پروژه‌هاي در حال احداث و قابل افتتاح در سال جاري و نحوه تأمين اعتبار اين پروژه‌ها، جزو مهمترين مباحث رد و بدل شده در اين نشست بود.

در اين جلسه كه به مدت سه ساعت بطول انجاميد، طاهري مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش، گرشاسبي مشاور و مدير كل حوزه وزارتي ورزش و جوانان، هاشمي معاون مشاركتهاي مردمي شركت، عباسي معاون فني و مهندسي و نيل آبكن معاون پشتيباني حضور داشتند.

در پایان نيز مديران مجموعه‌هاي ورزشي با وزير ورزش و جوانان ديدار كردند. گودرزي نيز راهنمايي‌هاي لازم را در خصوص نگهداري مطلوبتر و ميزباني هر چه بهتر مجموعه‌ها از جامعه ورزش كشور اعلام نمودند.

كابلي مدير مجموعه آزادي، نيكوخصال مدير مجموعه انقلاب، طباطبايي مدير مجموعه شهيد شيرودي، دوستي مدير مجموعه‌هاي اسكي، قدمي مدير مجموعه شهيد كشوري، صمدي مدير حراست شركت، خمارلو مدير حوزه مديرعامل و روابط عمومي و پژومند مدير كنترل پروژه شركت در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 2280563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha